En rosa flickdröm
Vardagsliv

Den 13 oktober beräknas en otroligt efterlängtad tjej möta världen för första gången. I snart nio månader har vi fått känna och se sparkar utanpå magen och jag längtar ihjäl mig till den dag då du ligger i min famn. I lördags överraskade vi den blivande mamman med en rosa babyshower.
Det är inte det lättaste att hålla någonting hemligt för Lisette men denna gång lyckades vi, i flera veckor har vi tisslat och tasslat. I present gav min familj en stor blöjtårta fylld med en docka, nappar, snutte, diinglis, klämmisskedar och en salva samt ett ljuvligt babynest med tillhörande kudde. 
Jag är lyckligt lottad som får vara en del av denna fina familj och älskar att våra barn kommer att växa sig stora tillsammans. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Junitjej

Så mycket gott! Vilken mysig babyshower!

Svar: Den var underbart mysig :) Kram
Sandra



URL: http://www.junitjejen.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?