Lillasysters babynest
Min andra graviditet, Vardagsliv

I veckan fick jag en avi från posten och idag hämtade jag ut ett stort paket som visade sig innehålla det allra finaste babynest. Lillasyster slipper ärva Theodors nest och jag är helt säker på att hon kommer att drömma sött i detta. Vi använde oss dagligen av ett babynest till Theodor, både i vagnen, sängen och i soffan. Det är definitivt något jag kan rekomendera till er alla och om ni själva inte går i väntans tider är det en otroligt uppskattat gåva. Babynestet har talangfulla @emmiesbabynest på instagram sytt av de mjukaste tyger. Babynesten är sydda med både omsorg och kärlek och det ligger mycket tanke bakom hennes arbete.
 
Nesten är längre än de flesta andra på marknaden för att det skall vara ett mer användbart köp och kunna användas desto längre. Vid huvudändan är Emmies babynest något lägre än resterande kanter, detta för att en bebis aldrig skall ligga tätt med huvudet mot något då majoriteten av en bebis värme går ut via fontanellen så länge den är öppen. Hon använder sig inte av snörstopp eller berlocker på sina nest av säkerhetsskäl. 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?