Min helg
Vardagsliv

Hej kära ni,
Jag sitter bänkad i soffan framför Arga snickaren VIP i väntan på att Theodor ska somna. Efter denna otroligt regniga dag har både jag och Daniel längtat efter att få sätta på en film och plocka fram allt gott som gömmer sig i skåpen. Jag har blivit en riktig godis/chips/mat/frukt råtta under denna graviditet. Jag äter precis allt precis när som helst. Gärna i mängder.
Något jag uppskattar och värderar här i livet är att spendera tid med min familj och våra fantastiska vänner. Helgen har inneburit båda delarna. I fredags hängde jag med Lisette hela dagen. Vi tog fram den stora pyssellådan och pysslade med våra gravidböcker, fotade Lisettes höggravida mage (ni ska få se några bilder i ett eget inlägg) och åt cupcakes. Vi bjöd Mika och Lisette på middag och hade en fortsatt lugn kväll med chips och dipp. 
I lördags hälsade vi på Daniels farmor och farfar innan en stor grillmiddag/kräftkväll väntade. Daniels pappa och min pappa har länge försökt få ihop en träff under sommaren med bådas familjer och igår passade alla. Vi var tolv personer som satt runt långbordet, badade pool och jacuzzi och hade en fantastisk kväll med mycket skratt. 
Idag vaknade vi upp till ett regnigt stockholm och passade därför på att uträtta ärenden, leka på Andys lekland och luncha med min mamma och Peter. 
 
Min Maximilian.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?