Till stor och liten
Min andra graviditet, Theodor 1år-1,5år

Lillasysters första klädesplagg är inhandlade. Jag har länge suktat efter detta virkade set från Zara och det var precis lika ljuvligt som jag tänkt. Med Theodor i magen köpte vi de första plaggen några dagar efter rutinultraljudet och nu har det dröjt fram till vecka 25. Det är som många säger, den andra graviditeten går av bara farten och det är inte lika "spännande" med alla dessa köp. Jag tar det lite som det kommer. 
Även Theodor har fått påfyllning i sin garderob och dessa snygga kängor i skinnimitation med mockadetaljer kommer att pryda hans fötter i höst. 
 
 
 
 
 


 Tess

Vi behövde inte köpa så mycket i första "vanliga" storleken då vårt barn fick mycket av det. Men fick köpa en hel del "prematur"-kläder då han var född, för han var så liten så han nästan försvann i de vanliga 50-kläderna...hehe... Till och med 44 var för stort även fast han faktiskt var 47 cm och vägde 2700 gram. Nu när jag kollat på de kläderna i butik så minns jag inte ens att det var SÅ liten han var. Känns som dockkläder :-)



URL: http://highlandertess.blogg.se


 Ida Nilsson

De är ju helt underbara! Zara har underbara kläder till våra små :)



URL: http://idacnilssons.blogg.se/


 Anonym

Vart har du köpt skorna?

Svar: Skorna är från skopunkten :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?