Altanfix och kusinhäng
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Har ni sovit gott? Båda barnen somnade innan klockan 19 igår och jag fick tid till att gå igenom mail, rensa Theodors leksaker och sortera bland bilder. När jag gick igenom mapparna med bilder kom jag över dessa nedan. I år måste vi olja in trallen och innan dess tänker vi inte ta fram dynor eller plantera blommor. Vi blev rekomenderade att inte olja fören det är varmt även nattetid, eller åtminståne inte minusgrader och frost. April månad är väldigt oberäknelig och hittills har det snöat, regnat, varit soligt, blåsigt och kallt. När altanen är i ordning är det vår/sommar på riktigt.
 
Idag skall jag och Alva-Li få sällskap av kusin Maximilian medan syster är på personallunch. Efter hämtning åker jag och barnen direkt hem till mormor och stannar på middag medan Daniel spelar fotboll med vänner. 
 
 
 
 
 
 
 


 Elin

Vilken fin uteplats! Är på jakt efter en liknande soffa:)



URL: http://endelavminvarld.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?