BUBBLES
Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

Godmorgon vänner,
Har ni sovit gott? Idag är jag utvilad och trots att Alva-Li var ängslig igår kväll efter både rota vaccin och tre månaders vaccin har hon sovit hela natten. Theodor vaknade en gång och somnade inte om fören jag la mig i hans säng, då somnade även jag. Vi har för sjuttielfte gången bestämt oss för att Theodor inte får komma in och sova med oss. Det låter hårt men vi alla sover så mycket bättre utan fötter i ansiktet, barn som väcker varandra och nappar som försvinner. Han brukar komma in strax efter midnatt och av ren lathet har vi inte gått tillbaka med honom in till hans rum. Givetvis får han komma in på morgonkvisten och mysa men om han kan somna om vill vi helst att han skall göra det i sin egen säng. 
 
Jag behöver fler dagar som gårdagen i mitt liv. Inga måsten (förutom ett bvc besök), tid för vila och härliga promenader, lek på altanen och grillning. Om inte grillning och såpbubblor är ett vårtecken så säg. Efter förskolan ställde jag ut bebisgungan och koncentrerade mig på att upptäcka baksidan med Theodor. Jag älskar känslan av att kunna ha altandörren öppen och varva matlagning med lek. Någon rensning blev det dessvärre inte men det är ingen stress. Loppisen är inte fören den 7 maj, sök på loppis ubg på facebook så hittar ni. 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?