Fokus på ett barn
Vardagsliv

Oj, redan torsdag! Idag mår jag bättre psykiskt och har ställt in mig på en hemmadag med Alvis. Jag har förstått att det med största sannolikhet kommer att göra ont att sätta in spiralen och jag vill därför inte boka några planer mer än att ta en långpromenad med barnvagn och hund. Tvätten behöver hängas och golven skuras men jag försöker att inte lägga särskilt stor vikt i det.
 
På lördag skall Theodor umgås med sin mormor hela dagen för att sedan sova kvar till söndag. Detta innebär att jag och Daniel har hand om bara ett barn och kan lägga större fokus på enbart Alva-Li och på varandra. Ännu vet vi inte vad vi vill hitta på och vädret lutar åt det sämre. Köpa hem snacks och krypa ned i soffan framför en film står högt upp på min önskelista just nu.
 
Tre mobilbilder från den senaste veckan.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?