Monday.
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Vi har ännu inte klivit upp och det är fortfarande oklart om Theodor ska till förskolan eller inte. I torsdags när jag hämtade honom meddelade pedagogerna att det gick mykoplasma, öroninflammation och RS-virus. Om det har kommit in fler sjukdomsfall får han stanna hemma. Båda barnen har precis blivit friska och jag ser gärna att de förblir så. Strax innan halv åtta ringer jag och frågar. 
 
Jag och Isabell har bokat bord för att stå på loppis så om tid finns skall jag rensa det sista i skåpen, det går alltid att hitta något! Jag förstår inte hur jag ständigt lyckas finna någonting trots att jag nyligen rensat. Jag gick igenom gamla bilder och såg dessa på barnen, ser ni vem som är vem?
 
 Theodor.
 Alva-Li.


 Evanessè

Nej kan man håller man ju dem hellre hemma. Har man dessutom precis blivit frisk så orkar ju ingen få något nytt igen :)



URL: http://egosidan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?