Motstå en nyvaken bebis
Vardagsliv

Söndag och veckan lider mot sitt slut. På helgerna hamnar bloggen lite i skymundan och för er som vill ha mer kontinuerlig uppdatering kan ni följa oss på instagram (@sandralundqvist). I torsdags åkte jag och barnen hem till min mamma och Peter efter förskolan och hängde på deras baksidan innan ett restaurangbesök på Taco bar. Jag har aldrig sett det som ett problem att ta med mig Theodor, eller Alva-Li för den delen, på restaurang. Theodor älskar nya miljöer och blir extas av allt nytt han ser och allt gott han får äta. Fredagen bjöd på en heldag med moster Jenny och lillkusinen. Vi lekte inomhus, åt lunch, byggde sandslott i sandlådan och åkte radiostyrd bil. 
 
Både fredagskvällen och lördagskvällen har spenderats tillsammans med Josephine, Jonas och Tuva. Vi har ätit gott, druckit bubbel och pratat bort timmarna. Josephine lurade med mig på mitt första träningspass sedan långt innan Theodor kom. Det känns i hela kroppen kan jag lova. Jag och Daniel har även lyckats klämma in en fyra timmars shoppingrunda med familjen. 
 
Jag och Daniel brukar turas om att gå upp med Theodor på helgerna men denna helg har Alva-Li vaknat först och kvalitétstid med henne har prioriterats före sömn. Jag har så svårt att motstå en nyvaken bebis.
 
Ikväll avslutas tävlingen i samarbete med Kronfågel om värdecheckar till ett värde av 300 kronor. Tävlingsinlägget finner ni längre ned.
 

 


 Veronica Wallgren

Sötnos!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?