Saturday birthday
Vardagsliv

God lördag vänner, 
Både Alva-Li och Theodor har vaknat för nappen flera gånger under natten och jag har inte alls sovit många timmar. Trots det kan jag inte somna om efter amning och det är med en pirrig känsla jag uppdaterar er. Ikväll väntas utgång för denna mamma, iiiih. Tre av fyra personer snarkar fortfarande ikapp i den stora sängen och jag skall slå in presenter. Idag väntas kalas för vår gudson Mason som firar sin första födelsedag. Tänk att det redan har gått ett år sedan Isabell kom hem till oss med oregelbundna värkar och jag berättade att jag var gravid. 
 
Idag är det din dag Mason och vi hoppas att den blir precis lika fantastisk som du är. Vi älskar dig! 
 
En kalasfin liten tjej.


 Veronica Wallgren

Gud så söt hon är!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?