Wednesday
Vardagsliv

Vilket lyckorus som befinner sig när solen tittar fram. Efter några riktigt grå dagar är d-vitamin just vad kroppen behöver. Theodor är lämnad på förskolan och jag sitter ute på Evangelinas altan i väntan på att hon skall komma hem efter lämning. Förmodligen är det på denna läplats jag kommer att sitta hela dagen. I morgon när klockan ringer har vi en liten tvååring hemma som skall firas så ikväll förvandlas köket till en inslagningsverkstad när pappan är iväg och spelar fotboll. 

Jag har tidigare fått förfrågan om vad som står på Theodors önskelista och om jag kan tipsa er om bra presenter till en tvååring. Jag ska knåpa på ett inlägg ikväll med det vi har köpt till Theodor och önskat till honom.

I förrgår bakade jag och syster kanelbullar, vaniljbullar, mockarutor och havrebollar inför helgens festligheter. När Theodor kom hem från förskolan hjälpte han till med havrebollarna.
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?