Dålig kommunikation
Vardagsliv

Idag var det min tur att få sovmorgon efter en helg med endast några få timmar sömn. I fredags åkte jag, Linnea och barnen till barkarbystaden för att leka på Andys lekland, äta på restaurang och shoppa inför förskolestarten. När Daniel kom hem från jobbet packade vi övernattningsväskan och for till hans mamma som har flyttat till Brottby. Som alltid när man har trevligt springer timmarna iväg och vi kom i sängs alldeles för sent och barnen vaknade alldeles för tidigt (jag är inte förvånad). Lyckligtvis har jag världens bästa svärmor som klev upp och lekte med Theodor.
 
Igår var en lugn dag med hämtmat och filmmys. Jag sov på soffan för att inte väcka resten av familjen när alarmklockan ringde 01.50. Jag skulle hämta min syster på arlanda men dessvärre hade jag inte meddelats att planerna ändrats och nästan framme fick jag vända. Så kan det gå med dålig kommunikation och vid 04 somnade jag om. 
 
Bristen på sömn känns i både kropp och knopp och efter en heldag i badhuset är vi alla möra. Theodor älskade att åka rutschkana och simma i sina armpuffar och Alva-Li, som besökte badhuset för första gången, stormtrivdes. Bro simhall är väldigt barnvänligt och det är förvånandsvärt varmt i både poolerna och i badhuset. Vi har inga planer för den sista semesterveckan men ett besök på någon djurpark står högst upp på listan. Kom gärna med tips och förslag på roliga aktiviteter med barn. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?