HEJDÅ semester HEJ vardag
Vardagsliv

God kväll vänner,
Jag trodde att jag skulle få mycket tid över för bloggen under semestern men icke. Jag antar att de flesta, likt mig själv, knappt öppnat en dator eller ens har tid att läsa bloggar. Jag ville bara kika in snabbt och meddela att jag inte har glömt bort er och att jag kommer att uppdatera som vanligt i morgon igen. Just nu befinner jag mig i någon slags känslostorm och det tynger mig. Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att Daniel börjar jobba i morgon och att denna semester är över. Jag älskar att ha familjen samlad och önskar inget mer än att få återuppleva dessa dagar. Lyckligtvis jobbar Daniel bara i en vecka och sen har vi ännu en vecka tillsammans innan vardagen börjar på riktigt. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?