Loppi event och sjukstuga
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Att detta skulle vara en god morgon är en överdrivt, jag är ett vrak! Theodor har gått två dagar på förskolan och redan mest troligt dragit med sig baciller hem. Alva-Li är slemmig, snorig, täppt, hostig och har rinniga ögon, allt på samma gång och Theodor har lite feber och snuvig näsa. Igår somnade båda barnen i vanlig tid men redan efter någon timme vaknade Alva-Li upp och hade svårt att andas med genom näsan. Jag gjorde ett tappert försök med nässpray och nässug men hon tyckte att det var alldeles för intressant att se pappa underhålla henne så hon fick spendera kvällen med oss i soffan. Därefter började nattvakan. Alvis kunde inte sova om inte hon fick vara i min famn sittandes. Det hjälpte inte att bunkra upp med kuddar utan det skulle vara helt upprätt. Daniel och Theodor sov i Theodors rum och det känns idag att jag fått noll minuter sömn. 
 
Idag var jag inbjuden till bloggfika i Jabadabados monter på Formexmässan men var dessvärre tvungen att tacka nej i sista sekund. Istället laddar jag om inför Loppis härliga höstevent på söndag, 28/8. Jag fick en inbjudan redan i början på juli och tyckte att det var väldigt lång tid kvar men vips så är vi snart inne i september. Någon mer som skall dit?
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?