Andra barnet hänger mest med
Alva-Li 0mån-3mån, Vardagsliv

Idag bestämde jag mig för att med rätt inställning fånga de fina ögonblicken, minska på stressen och njuta av min mammaledighet. Sedan Alva-Li kom till oss har hon mest "hängt med" och de mysiga stunderna har fallit bort i vardagsstressen. Jag plockade undan föregående dags stök innan vi åkte och lämnade Theodor på förskolan för att kunna slappna av i soffan. Det är något alldeles extra när solen skiner in och lyser upp hela lägenheten. Ett lugn infinner sig.
 
Att amma är en fin stund men det är oftast något som skall göras efter och så fort Li har ammat klart lägger jag ned henne istället för att mysa vidare. Idag mös vi i nästan två timmar innan vi mötte upp Evangelina och Alexandra för en timmes promenad i spåret. Vädret var fantastiskt och smittade av sig på humöret. D-vitamin gjorde verkligen min kropp väl. En stor kanna kaffe kokades och avnjöts när vi fick ytterligare sällskap av Isabell och Mason.
 


 Sanna

Naaawww vilken lite sötis!!



URL: http://myfairytaleneverends.blogg.se


 Helene

Så söt! :D



URL: http://minttu.blo.gg/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?