En grej
Alva-Li 0mån-3mån, Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

Från födseln har Alva-Li spenderat varje natt i detta ljuvliga nest från @emmiesbabynest (på instagram). Idag önskar denna trötta mamma att det även tillverkades i storleken större.
 
Theodor har börjat krångla på nätterna, igen, och han hinner inte mer än att slå upp sina blå innan han ropar efter en macka. Jag vet inte om han har gjort det till en grej eller om han faktiskt är så fruktansvärt hungrig att det första han tänker på är en macka. Vad vet jag. Hans vilja är min lag, om vi inte vill ha en skrikfest.. vilket jag helst slipper.., så idag satt vi vid frukostbordet redan klockan 06. Vi är lyckligt lottade som har ett spädbarn likt Alva-Li. Hon är nöjd i de flesta situationer och sover igenom det mesta.
 
 
 
 


 Veronica Wallgren

Gud så söt! Har köpt ett babynest till våran bebis. Har hört att det är något som är väldigt bra att ha :)

Svar: Vi använder det varje natt! Så bra :) Kram
Sandra



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/


 Felicia

Så fint babynest! Funderar på om jag ska det till vår bebis eller inte :)

Svar: Det är så fint och mjukt! :) Vi har haft otroligt mycket användning av vårt nest. Kram
Sandra



URL: http://feliciaholmgren.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?