Helgen kan börja
Vardagsliv

I samma veva som mitt förra blogginlägg publicerades gick musten ur mig och jag fick en tråkig attityd mot Daniel. Det fanns ingen bakomliggande orsak till mitt beteende men där och då kände jag mig inte uppskattad efter att ha donat i lägenheten hela dagen, jag måste lära mig en sak och det är att Daniel inte har samma syn som mig när det kommer till städning, han ser inte det jag ser. Det plus att jag endast ätit en liten macka klockan 06 blev droppen. Jag var tvungen att slänga i mig en "pre" middag innan vi åkte till restaurangen.
 
Ett bord för nio vuxna stod reserverat när vi anlände och mitt humör vände till det bättre redan när vi klev innanför dörrarna. Vi åt och drack gott mitt i allt stim som blir av med barn men lyckligtvis var det väldigt högljutt bland dem övriga gästerna och fokus låg inte på oss. Kvällen avslutades med ett glas på grannrestaurangen, kaffe för mig, innan vi for hem. Välkommen efterlängtade helg!
 
 
 
 
 
 
 



 Hanna

Så mysigt och uppskattat att gå ut och äta ☺️ Men hjälp! Inte konstigt att ditt humör blev lite dåligt. Jag skulle ha stor grinat och varit arg som ett bi 😝 Dessutom ha hungrat ihjäl. Jag skulle aldrig glömma bort att äta 😂 Ja visst är det skönt med uppsatt. Dessa små fuktiga bebishänder har en tendens att få med sig massa hår ibland.
Kram och ha en mysig och skön helg!

Svar: Det var lite så jag kände igår 😕 Jag älskar som sagt att slänga upp håret i en knut men mitt underhår slits så mycket av att jämt vara uppsatt och går av 🙊 Ja verkligen, ibland åker hela tussar med haha 😂😩 Trevlig dag! Kram
Sandra



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


 Veronica Wallgren

Gud så härliga och fina bilder :)

Svar: Tack snälla! 😍
Sandra



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?