Min måndag
Vardagsliv

Dagen började ofantligt bra med en nöjd kille som äntligen skulle få gå till förskolan, en lätt lämning där mamma inte alls behövde stanna kvar längre än nödvändigt och en mysig mammalunch. Sedan har dagen fortsatt i samma anda bortsett från ett smärre vagnutbrott från min sida. Daniel är den som får ta smällarna när mitt humör fallerar och det hände idag. Jag inser dock väldigt snabbt att det inte är rätt och drar skämskudden över huvudet när jag ber om ursäkt. 

Josephine bjöd på en utsökt räksallad och Lisette stod för efterrätten. I morgon börjar jag och Daniel det lite nyttigare livet och storhandling står på agendan. Vi kommer inte att gå på någon diet utan vi vill snarare bli hälsosamma. 

Det vattnas i munnen när jag tittar på dagens lunchbilder.



 Sarah

Va gott :)



URL: http://CheerSarah.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?