My sunday
Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

God söndag vänner,
Har ni haft en fin helg? Det har vi! Likt igår har solen lyst hela dagen och vi har fått mängder med frisk luft. Igår hade jag min "äta onyttigt dag" vilket resulterade i att kroppen måste ha fått en chock och jag spydde vid 01. Först trodde vi att jag råkat ut för magsjuka och ställde in dagens alla planer men jag har inte alls känt mig matt, sjuk, orklös eller för den delen spytt något mer. Jag mår precis som vanligt och äter och dricker som vanligt. Kan det vara så att kroppen vill stöta ifrån sig allt socker den inte är van vid?
 
Theodor har börjat fattat tycke för sina nallar som han tidigare inte lagt så mycket som en blick på. De ska sitta med vid matbordet, åka vagn och gunga. Det är en nalle han ror extra mycket om och den har han döpt till Bim. Efter lunch klädde vi oss varmt och gick ut till lekparken (som tråkigt nog ligger i skuggen), givetvis skulle Bim följa med. Jag och Daniel turades om att sitta i solen en bit ifrån parken medan den andre lekte med Theodor. 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?