Nya köksstolar
Hem/inredning

Jag är inne i en väldigt kreativ period och tar vara på varje tillfälle jag får till att göra någonting nödvändigt. Det gäller att ta vara på dessa stunder då jag vet att denna energi inte varar för evigt. Jag förstår inte hur jag orkar med tanke på den minimala sömnen men solen gör mycket för själen. Varenda vrå är rensad och snart kommer ni att kunna köpa det som finns kvar av mina kläder på min bloppis (jag har redan sålt av kläder över förväntan på köp och sälj sidor). Jag har även rensat bort mycket shabby chic och "lantlig" inredning och ersatt dessa med fina koppar och mässingsdetaljer. Finns det någonting snyggare än vitt blandat med olika metaller? Jag Ä L S K A R vitt!
 
Gissa om jag blev glad när jag fann dessa vita köksstolar till ett kampanjpris och äntligen fick byta ut våra gamla svarta. Köket fick ett riktigt lyft och nu vill jag även matcha våra barstolar och måla om en vägg. Mitt enda hinder är Daniel.
 
 
 
 
 


 Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

snygga


 Veronica Wallgren

Så himla snygga stolar!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/


 JUNITJEJ

Jättefina köksstolar och så fint med rosa tulpaner!



URL: http://www.junitjejen.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?