SMURF.
Vardagsliv

Jag har precis lagt mig i sängen med datorn i knät efter en fin dag. Daniel somnade inne hos Theodor och Alva-Li snarkar bredvid mig i sin säng. Innan Daniel kom hem från jobbet ringde jag honom och frågade om vi inte skulle gå en promenad till centrum och äta middag med barnen på restaurang. Väldigt mysigt att komma iväg men framförallt skönt att inte behöva tänka på mat. Vi fick sällskap av Chriztian och kvällen bjöd på många skratt. Theodor var på sitt bästa humör och försökte sätta ihop meningar på kinesiska. Fantastiska barn!
 
Dagen har spenderats hos oss med Isabell, Melody och Mason och utomhus i det fina vädret. Theodor och Melody är verkligen som syskon. De leker fint och stojar ena sekunden och kan gå varandra på nerverna den andra. Det är obeskrivligt att se vilken relation våra barn redan har byggt upp till varandra. 
 
Tidigt i morse lekte Theodor med min pappas gamla smurfar på fönsterbrädan medan han kollade på bilarna som åkte på gården. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?