Utlandsresa
Vardagsliv

Godmorgon vänner,
Det har varit några grå dagar men nu är den isande kylan åter och solen likaså. En idyllisk vinterdag för mig är när det knastrar under skon, snön faller som glitter och solen skiner. Jag kan dock inte undvika att längta till bara ben, båtturer och grillkvällar. Att slippa dessa overaller, fleecetröjor och vantar är största anledningen till min längtan. Lyckligtvis har vi en utlandsresa inbokad och värme känns inte alltför långt bort. Vi skall besöka Kroatien för första gången och det blir även första gången Daniel reser med barnen. Jag och Theodor åkte till Turkiet tillsammans med min mamma och två systrar i maj och det var en fantastisk resa.

Om en halvtimme packar vi in oss i bilen och åker till spårvägsmuseet. Vi har hört att det skall vara väldigt barnvänligt och jag tror att Theodor kommer att älska det. Vad gör ni idag? 




 Victoria - mamma till Lionel och bloggare

Härligt att åka iväg, skulle också vilja uppleva Kroatien :) ha en underbar dag ♥



URL: http://nouw.com/Victoriaochlionel





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?