Amningskrafter
Vardagsliv

Goddag vänner, 
Jag sitter och ammar lillan (vi har äntligen lyckats minska ner vår lista med namn och är nu nere på tre favoriter, alla på bokstaven A) medan Daniel och Theodor stojar i badet. Jag L Ä N G T A R något obeskrivligt till att få ta ett varmt bad. Är det inte typiskt, när man inte får vill man det extra mycket.
Lillasyster sover bra på nätterna men jag har inte riktigt vant mig vid omställningen och vaknar flera gånger för att kolla så att hon andas och ligger bekvämt. Trots det känner jag mig utvilad, jag gissar på att amningskrafterna gör sitt. Att amma ger mig verkligen energi och när jag slutade amma Theodor blev det genast mycket tuffare att kliva upp nattetid. 
 
Vi blir otroligt bortskämda av familj och vänner och har inte lagat middag sedan lillan kom. Vi blir överrösta med presenter och får fina sms. Igår stod grannarna för middag och vi kom inte i säng fören 01.30. Vi njuter av att ha Daniel hemma tillsammans med oss dessa två veckor. 
 
Det ljuvliga babynestet har emmiesbabynest@instagram gjort. Ni hittar hennes hemsida HÄR.
 
 


 Emilie

Alla mina favoritnamn till tjej börjar också på A! (Något enstaka på E) :D om vi får en dotter som barn nummer två blir det nog en till på A, om jag kan övertyga Victor xD stort grattis till lilla flickan igen ♡ hon är så fin och jag är så glad att ni alla mår bra!!! Kramar



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?