Nyföddfotografering
Alva-Li 0mån-3mån, Vardagsliv

Nätterna har varit något kämpiga de senaste dagarna. Lillasyster vaknar ungefär två gånger för mat och Theodor har sovit oroligt då han har haft en tendens till förkylning med täppt och rinnande näsa. Idag mår han bra och jag hoppas att natten till i morgon blir bättre. Daniel har även han känt sig hängig. Vi har inga speciella planer för dagen och ska mest troligt ta det lugnt. Jag tänkte plocka fram pyssellådan och låta Theodor måla, rita och leka med lera. 

Jag har länge funderat på att ta med lillasyster till en nyföddfotografering i en riktig studio. Hon har dessvärre redan hunnit bli 20 dagar, tiden med barn går så ofantligt fort, och om jag inte missminner mig är det rekommenderat att fotografera nyfödda redan under de två första veckorna. Är det någon som vet? Och kan ni rekommendera en bra fotograf?  
 
Som en rosa dröm. Det ljuvliga klädsetet kommer från Zara.
 
 
 
 
 
 
 


 Sara

Kan rekommendera Malin Lundgren, hon finns på www.pastillfoto.se om du bor i Stockholmsområdet. Dock har du rätt, nyfödd fotografering är det nog för sent för men det gör ju inte så mycket, man får fantastiska bilder ändå :)

Svar: Tack för rekomendationen, jag har faktiskt kontaktat Malin :) Kram
Sandra



URL:


 Elin

Men sötaste jag sett!!



URL: http://elinlarsson.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?