Nattliga tankar
Vardagsliv

Är det inte märkligt hur hjärnan går på högvarv och idéerna sprudlar just när man skall gå till sängs, eller som för mig, när jag vaknar upp under nattens lopp för amning. Jag bunkrar upp med kuddar för att sitta så bekvämt som möjligt och därefter har jag morgondagens planering klar, framtidsplanerna är i rullning och flera blogginlägg skrivna. I mitt huvud alltså. Lagom till att jag vaknar upp morgonen därpå är kreativiteten inte alls lika hög. Hur är det för er? När är ni som mest kreativa? Jag minns att det var likadant med Theodor. Jag fick svårt att somna om efter nattens amning då mina tankar var lite överallt.
 
Regniga dagar som dessa längtar jag till sommar, dagar ute på sjön, svalkande dopp och goda grillmiddagar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?