Obligatorisk toalettgroupie
Vardagsliv

Godkväll vänner, 
Idag har varit en dag då jag önskat att jag hade fyra armar eller varför inte en dubbelgångare. Theodor är hemma från förskolan med fortsatt hög feber och lillasyster har ett stort behov av närhet och tutte. Mitt tålamod testas men hittills har jag klarat det. Theodor är, trots sin unga ålder, väldigt förstående och väntar fint medan jag ammar eller hämtar en bok och sätter sig bredvid. Däremot är det svårt när han ska äta och jag behöver laga mat med en kinkig bebis på armen och underhålla en hungrig snart tvååring. 
Det har inte blivit mycket nattsömn de senaste dagarna därav min dåliga uppdatering. När Theodor ska vila för dagen har jag och lillasyster lagt oss bredvid och somnat. Otroligt välbehövligt. 
 
I lördags skulle jag och Lisette ta en klassisk toalettgroupie. Jag föll i skratt när jag efteråt insåg att vi poserade med en varsin unge på armen utan att ha lagt någon som helst tanke i det. Detta är numera vår vardag och en toalettgroupie är obligatorisk på fest, med eller utan barn.


 Anonym

Vem var horungen som kommenterade att du gjorde fel? 😊



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?