Otrogen franskund
Skönhet

Idag kände jag mig otrogen gentemot min fransstylist. Jag var och gjorde en fransförlängning hos Camilla fyra dagar innan förlossningen drog igång och nu var det hög tid för en påfyllning. Jag har inte riktigt vågat lämna lillasyster hos Daniel mer än en timme medan jag antingen handlat eller varit ute med Måns med tanke på att hon fortfarande äter lite när det passar henne och vi vill undvika att ge flaskan så länge det går. Detta har gjort det svårt att boka in en tid då jag måste ha med mig någon som kan passa lillan medan jag gör mina fransar. 
Idag däremot lämpade det sig alldeles utmärkt för en påfyllning, dock inte hos Camilla. 
Jag och Isabell åkte hem till Emma efter lämning och lyckligtvis är hon diplomerad fransstylist och satte klorna (snarare pincetterna) i våra fransar. Bebishäng, mammaprat, kaffe och fransar. Tack för det!
 
Före
 
Efter
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?