Inte lika pigg längre
Alva-Li 0mån-3mån, Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

Dagarna med barn går ofantligt fort och likaså dessa två veckor som Daniel har varit hemma tillsammans med oss. Idag är han åter på arbetet och jag ska lämna Theodor på förskolan med lillasyster på armen. 
Jag hade helst sluppit ta med henne till en smittozon likt förskolan men vardagen ser annorlunda ut. Någon måste lämna och det faller sig naturligt att det blir jag. 

I natt har jag sovit fruktansvärt dåligt och det skyller jag på barnen. Lillan har velat amma och ligga nära men eftersom att Theodor kommer in till oss någon gång under natten vill jag inte ha henne liggandes i vår säng. Han slänger sig och sparkar i sömnen. Jag gav upp efter att jag ett flertal gånger försökt lägga ned henne i sin säng och resultatet blev en missnöjd bebis. Där låg jag på helspänn med hela familjen i sängen. Jag funderade på att lägga mig på soffan med lillasyster men då skulle vi bli väckta av Daniel som går upp tidigt. 
Morgonen har hittills gått bra och om en liten stund bär det av mot förskolan. Önska mig lycka till! 
 
Er älskar jag villkorslöst.
 
 


 Linnea, blivande mamma

Fin blogg!
Väntar en pojke i slutet av mars. Första barnet. Så mycket nytt och spännande händer. Jätte kul att följa och läsa om andra som är gravida eller precis har fått barn.
Jag skriver lite om inredning och design men just nu också mycket om inspiration til lillen och tankar kring graviditeten. Feedback och tankar tillbaka uppskattas starkt. Alltid kul att dela med någon som är i samma spännande period i livet.

Svar: Tack fina du och välkommen hit! Nu är det inte långt kvar tills ni får träffa er prins. Vad roligt med en ny blogg för mig att följa :)
Stor kram
Sandra



URL: http://linneaulrika.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?