This night
Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

Operationen gick snabbt men framförallt så gick den bra. Theodor har haft ett ljumskbråck som dem nu har åtgärdat. Då det endast var en förälder som fick följa med in och närvara vid uppvaket fick jag inte träffa min kämpe fören han blev utskriven. Theodor vaknade upp med ett leende, fick en glass av läkarna och var precis lika busig som han alltid är. Den enda märkbara skillnaden var att han var vinglig på benen och behövde bli buren och något tröttare. När vi kom hem vilade hela familjen i två och en halv timme innan vi var bjudna på middag hos min mamma. 
 
Theodor pratar jämt om mormor och när vi frågade om han ville åka dit var det inget snack. Vi skulle dit! Min lillasyster fyller tolv år idag och det firade vi med taco och fika. Grattis världens bästa Felicia på din dag! Jag älskar att ha min familj nära och det bästa av allt är att alla står varandra så nära. Theodors stora förebilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Jenniey Love

Vilka mysiga bilder<3 kramiz<3



URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?