Hej juli.
Vardagsliv

Hej då juni och hej juli. Denna månad skulle vi börja med att förhoppningsvis få svar på Theodors andningsbesvär genom en lungröntgen men dessvärre var vi tvugna att avboka då vi misstänkte vattkoppor. Igår eftermiddag fann vi en vätskefylld blåsa på magen och vi var helt säkra på att det skulle blossa upp fler. Idag har det inte dykt upp någon mer blemma på Theodors kropp och den han har är oförändrad. Det återstår att se. 
 
Juni har varit en fin månad med många firanden, en resa, middagar, möhippa och midsommar. Theodors har sommarlov och om två veckor får Daniel semester. Jag hoppas att vädret stabiliseras och att vi får njuta av många soliga dagar vid stranden. Jag tänker försöka att planera in så lite som möjligt trots att jag vet hur jag fungerar och leva för stunden.  
 
Lite av mitt juni.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?