Blogglista
Vardagsliv

​När vaknade du i morse? 05.47 till Alvis joller.

Vad var det första du tänkte på när du vaknade? Hur jag skulle lyfta upp Alva-Li från spjälsängen, öppna dörren och smyga ut ur sovrummet utan att väcka Theodor. Jag lyckades. Daniel däremot väckte honom med sin väckarklocka 06.20.

Har du ringt någon idag? I så fall, vem? Många. Lisette, Daniel, Evangelina, Kungsängen kyrka, mamma och syster är de översta i telefonlistan. 

Vilket humör är du på just nu? Glad men trött.

Vad har du på dig för tillfället? Shorts och linne.

Har du ont någonstans? Inte värre än vanligt, det skulle vara ryggen.

Något du är sugen på att äta just nu? Sushi och choklad.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Jag klickade precis hem två klänningar och betalade direkt men jag drog mitt kort fysiskt senast igår när vi köpte pizza.

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag? Blogg.se.

Vad ska du göra ikväll? Hålla min sambo sällskap till Portugal-Island matchen.



 Isabel

Snor denna 😘



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?