Sluta amma
Alva-Li 3mån-7mån

God morgon vänner,
Idag var det skönt att sova och barnen vaknade inte vid 05 som jag tidigare har fått erfara. Innan vi klev upp ammade jag Alva-Li för kanske sista gången. Det är med blandade känslor som jag slutar att amma men i och med att hon växer och blir äldre blir hon också mer medveten. Li är intresserad av mat och det som händer runtomkring vilket försvårar amningen. Dessutom är det väldigt skönt att kunna dela på matningen utan att behöva pumpa ut. Dock tycker jag att det känns trist att klippa detta speciella band som bara finns mellan mor och barn. När slutade ni att amma?





 Linda

Åh, vilka underbara bilder!! :)

Svar: Tack snälla :)
Sandra



URL: http://utgardets.se


 LINA - mamma till Melwin ⭐️

När Melwin var 1 månad 2 dagar :-)
Eller jag ammade knappast, pumpade mest haha. Kände aldrig det speciella bandet så det var inte så jobbigt att sluta! Det enda jag saknar är mina amningsbröst, så stora & fylliga haha!



URL: http://nouw.com/linarebecka





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?