Livet efter dig
Vardagsliv

Efter läkarbesöket igår for vi hem till Izabella för att spendera dagen där tillsammans med ett gäng mammor och barn. Det var tyvärr ett tag sedan vi sågs sist men desto mer hade vi att prata om. Izabella bjöd på lunch och i all lek försökte vi dricka en kopp kaffe. De har nyligen flyttat till en nyproducerad lägenhet som de inrett så fint och jag kan inte annat än att längta till att få inreda ännu ett nytt hem. Hösten 2017 får vi tillgång till vår nyproduktion. Visste ni att det blir vår tredje lägenhet på totalt fem år tillsammans? 
 
Som avslut på dagen gick jag, Lisette och Josephine på bio. Jag minns inte senast jag såg en film på biograf men det var riktigt mysigt. Livet efter dig, en romantisk dramafilm baserad på den bästsäljande och kritikerrosade romanen. Jag vill kalla det en typisk "tjej"film eller kärleksfilm och det var svårt att hålla tillbaka tårarna, flera gånger brände det bakom ögonlocken. Vi hade köpt biljetter till vip biografen i Mall of Scandinavia och åt även middag där innan. 
 
Izabella och Alexanders fina balkong. 
Theodor fastnade för Viggos spårvagn.
Viggo tagen på bar gärning.
 
Söta Lasse.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?