Redo för sommar i regnet
Vardagsliv

God dag torsdag,
Idag går Theodor sista dagen på förskolan innan vi tar helg och idag är det exakt två veckor kvar till vi har sju veckor ledigt tillsammans. Natten har varit okej men jag känner mig väldigt trött i både huvud och kropp. Mitt morgonhumör är verkligen det sämsta, speciellt när jag blir väckt och idag krockade Theodors vilja med min. 

Idag spenderar jag och Evangelina dagen på Mall of Scandinavia med minsta töserna och kikar på inredning. Perfekt dag valde vi då regnet öser ner.

Några som är redo för sommaren är Alva-Li och Juni som testade sina matchande bikinis i Kroatien (De fick en varsin av sin faster/moster som de kan ha när de blir äldre men vi kunde inte låta bli att ta en bild). På bebisar är jag egentligen inget fan av bikinis men de var så söta.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?