Bryssel
Vardagsliv

Jag har ännu inte lyckats ta in det terrordåd som idag inträffat i Bryssel. Tvn har varit på i bakgrunden och jag har med jämna mellanrum följt med nyhetsankarna och deras uppdateringar. Jag känner sorg. Sorg för det utsatta landet och sorg för de oskyldigt drabbade. Att det finns så mycket ondska.
 
Pyjamas på hela dagen, både frukost och lunch i vardagsrummet samt gos i mängder. Dagen har varit en av de bästa på länge. Jag trodde att kombinationen sjuk snart tvååring och bebis skulle bli påfrestande men det har varit allt annat än jobbigt. Utan överdrift, peppar peppar. Theodor har varit konstant nöjd och han har krupit upp i famnen när Alva-Li sovit. Båda barnen tajmade in varandra och sov i närmare två timmar nonstop och jag tog mig friheten att bortse från alla måsten och la mig i soffan. Jag har andats bebis och skrattat åt Theodor som gömt sig i kojan vi byggt. Idag tror jag inte att jag har missat en sekund av mina barn, tänk om alla dagar kunde vara lika avslappnande. Vad har ni gjort idag?
 
Grötfrukost framför Barnkanalen.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?