En småbarnsmiddag
Vardagsliv

Hej fredag,
Vårkänslorna fortsätter att ta över och det firade vi med att ta helg redan igår, inte bara jag och barnen som vi vanligtvis gör utan även pappa Daniel är ledig. Vi åt en av mina favoriträtter som tar MAX tio minuter att slänga ihop (ett eget spännande matinlägg kommer upp i början på nästa vecka) tillsammans med familjen Anderson i deras nyköpta radhus. 

Både jag och Evangelina blev fulla i skratt vid köksbordet med en varsin ammande liten och två vilda killar som dansade i vardagsrummet med sina pappor. Middagen gick ut på att få i Theodor och Theodor mat medan Alexandra och Alva-Li var missnöjda samtidigt som vi själva skulle lyckas äta. Ni med småbarn, ni vet hur en middag med barn kan se ut. Det är inte alltid perfekta måltider som bilderna ofta visar, snarare tvärtom.

Idag ska vi njuta av att ha hela familjen hemma och det gör vi utomhus med korvgrillning och lek. Ikväll skall jag gå på genrepet till finalen av Melodifestivalen i morgon. Jag, Jenny, Marcus och Evangelina ska äta på restaurang och ta ett glas innan föreställningen börjar, jag är SÅ taggad.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?