FRÅGESTUND.
Vardagsliv

Besöksantalet ökar och ni är många som kikar in och lämnar fina avtryck här inne varje dag så jag tänkte att vi kör igång en frågestund. Jag vill att min blogg skall vara givande för just DIG och jag undrar nu vad DU vill läsa om? Jag skulle bli väldigt glad om du tog dig tid att lämna en kommentar eller ställa en fråga så skall jag svara i ett inlägg. Kram



 Karolina

Jätte härlig blogg! Jag har nyligen hittat hit och fastnade direkt. Du och Daniel verkar ha en väldigt bra relation. Kan du inte berätta mer om den? Hur är ni som par och hur ser en vardag ut hos er? Trevlig påsk



URL:


 Anonym

Hur fungerar det med hund och två barn? Han är så söt :)



URL:


 Sofia

Hej! Det är roligt att följa dig :) ser att du har vart inne hos mig på instagram och gillat mina fotostenar 💕 Jag blev också tvåbarnsmor i januari, och jag undrar hur du och Daniel delar upp ansvaret med barnen under dagarna då han jobbar och inte jobbar? Jag är imponerad över att du uppdaterar bloggen så ofta som du faktiskt gör :) kram på dig!



URL:


 Anonym

Hej Sandra! Jätte trevlig blogg! Måste bara säga att din kille är sjuk snygg! Har följt din blogg i ca 3 år och tycker att du gör ett jätte bra jobb! 👴



URL:


 Anonym

Va fick dig att börja blogga?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?