Planera bloggandet
Vardagsliv

I och med att min blogg växer och att ni blir allt fler som kikar in här varje dag är det viktig för mig att ge någonting tillbaka till er och leverera i form av bilder med hög kvalité och intressanta inlägg. Jag har dock insett att bloggandet tar längre tid än vad jag har timmar över och det krävs mer planering. Jag vill inte att det skall gå dagar mellan inläggen och jag har därför bestämt mig för att avsätta någon timme per kväll, när barnen har somnat, åt bloggen. Vad tycker ni om det?

Idag vaknade jag upp till internationella kvinnodagen och strålande sol. Barnen har varit glada och jag har tränat mina ben tills dem vek sig. På eftermiddagen gjorde Alva-Li debut på öppna förskolan och hennes fot-/handavtryck avgjöts. Nu är jag precis hemkommen med några fler fransar på ögonlocken och är redo att checka ut.

Mobilbilder från dagen, Moster och kusin följde med till förskolan.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?