En natt i Uppsala
Vardagsliv

Jisses vilken helg vi har haft. Förvisso sömnlös men ack så värt det. I fredags for jag och sex fina vänner till Uppsala för att spendera natten på hotell, äta god mat, prata bort timmarna och dansa till tidig morgon. Denna tripp har varit planerad sedan i februari då Isabell fick detta av oss i födelsedagspresent och den var så välbehövd. På plats samlades alla tjejer i mitt och Isabells hotellrum, vi gjorde oss i ordning och drack bubbel. Vi bodde på Radisson Blu som ligger väldigt centralt och har nära till både restauranger och uteställen.
 
Efter en dundermiddag hamnade vi på Flustret och vi dansade nonstop till stängning. Det har nog aldrig varit så skönt att lägga sig i en säng som när vi kom tillbaka. Dessvärre sover jag något fruktansvärt när jag har druckit och efter 1,5h sömn vaknade jag med hemlängtan. Hur gärna jag än vill sova vidare kan jag inte. Känner någon igen sig? Susanne och Victoria var också uppe tidigt och vi tre åt hotellfrukost innan vi begav oss hem före de andra. Vi hade en fantastisk kväll och det är konstigt att vi inte gör liknande resor oftare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Anonym

Ammar du inte längre eller hur gjorde du denna kväll? :)

Svar: Jag ammar fortfarande men just denna kväll (som varit planerad sedan långt tillbaka) gav min sambo lillan ersättning och jag pumpade ut mina fyllda bröst. Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?