Ett kalas i bilder och utgång
Vardagsliv

I lördags hölls det sista kalaset för april månad och det för att fira Masons första födelsedag. Jag och Daniel har fått äran att vara Masons gudföräldrar och vi var extra spända på att få uppvakta och sjunga för födelsedagsbarnet. Det bjöds på en ljuvlig tårta fylld med hallonmousse och dumlefluff, cupcakes, bullar och annat gott dagen till ära. Masons min när han öppnade sina presenter är oslagbar och av oss fick han en Fjällräven Kånken och ett stort paket med leksaksmat. 
 
Efter kalaset stannade vi kvar och grillade, skålade i mousserande och svidade om till kvällens festkläder. Ett litet valborgfirande. Jag och Isabell hade planerat en utgång och den blev av till Garbo tillsammans med Sandra och Lara. På plats mötte vi upp Daniels syster och kusin. Både dagen och kvällen blev lyckad och gjorde sig påmind även i söndags.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Jossan

Vilka härliga bilder! :)



URL: http://xenomorphs.se


 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?