Min allra första magsjuka
Vardagsliv

Efter dagar av frånvaro är jag åter tillbaka. Det har hänt mycket sedan sist och det som har fattats för en uppdatering är tiden. I måndags låg jag i min allra första magsjuka och lyckligtvis var det endast jag som drabbades (peppar, peppar). Idag är första dagen som jag varken mår illa eller känner mig matt.
På min instagram (@sandralundqvist heter jag där) uppdaterar jag mer kontinuerligt när bloggen ekar tomt. Dessutom har jag två pågående tävlingar, en som avslutas redan ikväll och en inför mors dag. 
 
För att vara på den säkra sidan håller vi Theodor hemma från förskolan veckan ut. Vi vill inte riskera att han bär på några smittobaciller. Theodor är den i familjen som vanligtvis gör morgon först och när Alva-Li har vaknat går vi gemensamt in och hämtar henne. De är så fina med varandra.
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?