Brunch, blöjfri och läkarbesök
Vardagsliv

Båda barnen är nattade, Theodor insisterade på att inte ha blöja trots att han ännu inte har haft en torr natt, och jag återhämtar mig efter dagens fläng. Efter lämning hämtade jag upp Therese och åkte vidare hem till Emelie där Sara redan befann sig för brunch. Vi hade även överraskat Therese med presenter till bebis, som kan komma när som, och Emelie hade placerat ut rosa hjärtan på bordet. Klockan 13.30 följde jag med en vän på ett läkarbesök och därefter firade jag och Theodor ännu en blöjfri dag på förskolan utan olyckor med glass. 
 
I morgon har Theodor läkartid där de skall utvärdera vad hans tidigare andningsbesvär kan bero på. Två röntgen är gjorda, ett som inte visade särskilt bra resultat och efter att ha medicinerats med kortison via inhalator såg det andra bättre ut. I morgon får vi förhoppningsvis svar.
 
En minst sagt skyldig tjej.
 
Fina Therese.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?