Intensiv helg, dåligt med sömn och barnkalas
Vardagsliv

Trött är bara förnamnet efter en intensiv helg, dåligt med sömn och barnkalas. I fredags blev vi bjudna på den obligatoriska tacomiddagen hemma hos Jimmie och hur mycket vi än intalar oss att lägga oss i tid efter några tuffa nätter lockar det trevliga sällskapet desto mer. I lördags var det min sovmorgon och det behövdes minst sagt då Daniel hjälpte en vän hela dagen med att bygga ett uterum och jag var ensam med barnen. Vi packade in oss i bilen och tog med bästisen Melody hem till min mamma för att leka på tomten, hoppa studsmatta, plocka äpplen och slippa tänka på mat. Theodor och Melodys vänskap är något alldeles speciell och för varje dag växer den sig starkare. Strax efter 17 åkte vi hem till Josephine och Jonas för att inviga det nästan färdiga uterummet med grillmiddag och ett glas rött. 
 
Idag har vi varit på kalas för en av dem bästa personerna jag vet, Melody, som fyller 4 år på tisdag. Jag åt alldeles för mycket sött och kompenserar det med en skål salta chips med datorn i knät. Mamma bjöd på middag och det finns inte mycket som slår att slippa tänka på både mat och disk med två övertrötta barn.
 
Jag hade avsatt tid för bloggen ikväll men nattningen med Theodor tog betydligt längre tid än vad jag hade hoppats på och mina ögonlock är alldeles för tunga. Om det är något speciellt ni skulle vilja läsa om får ni gärna skriva det i en kommentar. 
 
Kalas i bilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Veronica Wallgren

Ser verkligen ut som ett härligt kalas! :)



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?