Tio snabba fakta om mig
Vardagsliv

Jag har grov fobi för fästingar, min enda fobi.

Jag var fast besluten om att jag skulle studera till veterinär och i gymnasiet kom jag in på mitt förstahandsval, Säbyholm djurgymnasium, men bytte till UBG med inriktning sam/ekonomi redan efter en dag. På den tiden var jag väldigt ytlig och kände inte alls att jag passade in bland folket.

Jag har sju stycken tatueringar.

Jag har varit gravid fyra gånger, två av graviditeterna slutade i mf.

Under en period i livet både jobbade och festade jag mycket. Det tog ut sig att pendlade mellan fyra arbeten och festa varje helg.

Jag har fyra yngre syskon.

Jag dricker alldeles för lite vatten och blandar hellre saft bara för att få i mig en någorlunda vattenmängd.

Jag har bloggat i 6 år.

När jag blev gravid och fick barn tappade jag kontakten med en av mina absoluta bästa vänner. Det har också vuxit fram många nya starka vänskaper som jag är otroligt tacksam över.

När jag var yngre fanns tankar och drömmar om att bli modell (om det ens var möjligt) och jag har gjort allt från att vara skomodell, hårmodell, gravidmodell till att vinna Miss Gotland 2013 och medverka i Miss Universe Sweden finalen.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?